Avoimet paikat

Päivitetty 14.01.2021

Taloushallinnon osaaja/Business specialist
Etsimme sinua reipas ja aktiivinen taloushallinnon osaaja – (kirjanpito, palkanlaskenta, myynti- ja ostoreskontra, asiakaspalvelu)
Kiinnostaisiko sinua työskennellä mielenkiintoisissa tehtävissä 2030-luvun tilitoimistossa? Oletko skarppi, rohkea ja kehittymishaluinen, työtavoiltasi järjestelmällinen ja tarkka henkilö? Mikäli vastasit kyllä, voit olla etsimämme taloustaitaja!
Yrityksemme Tili- ja Isännöintitoimisto Tilipussi on auktorisoitu toimistokokonaisuus, jossa pääset työskentelemään tärkeänä asiantuntijana taloushallinnon ja laskentatoimen tiimeissämme. Kuulut tiiviiseen, eteenpäin menevään ja kannustavaan kauppatieteiden moniosaajien joukkoon. Päivittäisiin työtehtäviisi olemme suunnitelleet kuuluviksi sähköisen kirjanpidon ja palkanlaskennan toimia, pk-yritysten innostavaa taloushallintoa, toimistollamme tapahtuvaa asiakaspalvelua ja kiinnostuksesi mukaan myös kiinteistöhallinnan tehtävät voivat olla pian hallinnassasi! Aktiivisella asenteellasi pääset mukaan pk-yritysten kehittämiseen ja asiakasvastuullisiin tehtäviin – silti sinun ei tarvitse olla valmis tekijä, kukapa olisi. Annamme sinulle eväät kehittyä alasi huipuksi kattavalla koulutustarjonnalla. Myös palkitseminen muistetaan – palkkasi on heti alkuun kilpailukykyinen, ja nousee varmasti osaamisen ja vastuiden kasvun mukana!
Pääasialliset työtehtävät:
Pk-asiakasyritystemme taloushallinto (ml. budjetointi, alv-kysymykset, kannattavuus/tunnuslukuanalyysit)
Asiakasyritystemme päivittäinen sähköinen kirjanpito sekä konsultoiva rooli talousasioissa sekä myös esimerkiksi markkinointikysymyksissä. Kaikki yrittäjien olojen parantaminen on intohimomme!
Asuntoyhtiöiden ja kiinteistöjen taloushallinto.
Mahdollisuus myös osallistua varsinaiseen yhteydenpitoon ja suhteiden rakentamiseen nykyisten ja tulevien asiakkaiden suuntaan. Asiakaskunnastamme löytyy myös ulkomaankauppaa tekeviä yrityksiä!
Odotamme sinulta:
Soveltuvaa koulutustaustaa: laskentatoimi, liiketalous, kauppatieteet.
Järjestelmällistä, tarkkaa sekä oma-aloitteista/aktiivista otetta.
Tuloksellista sekä tavoitteellista asennetta.
Aiempaa työskentelyä Visma Fivaldi ja/tai Procountor tai Adminet -ohjelmistojen parissa.
Katsomme eduksi:
Vahva kirjanpidon osaaminen.
Palkanlaskentataidot.
Itseohjautuva ja asiakaslähtöinen työote.
Ratkaisukeskeisyys ja tiedonhankintataidot ajankohtaisista kanavista.
Sosiaaliset ja SoMe/SoSe -taidot.
Uuden oppiminen nopeasti on myös arvostuksissamme korkealla, ja hyvä opiskelu/uramenestys aina plussaa.
Tarjoamme sinulle:
Laadukkaan ja ammattitaitoisen perehdytyksen.
Loistavan kasvuympäristön – meillä työpäivät ovat monipuolisia oman mieltymysten mukaan!
Mielenkiintoiset ja vaihtelevat työtehtävät erilaisten pk-yritysten parissa.
Vakinaisen tai osa-aikaisen työsuhteen, meillä edetään aina yhdessä neuvotellen ja kaikkien hyöty huomioiden.
Erinomaiset kehittymismahdollisuudet – ml. KLT-koulutukseen osallistumista voimme tukea 100%.
Rennon ja kannustavan työyhteisön – tiimissämme tehdään ”kerralla valmista ja kukin parhaalla osaamisellaan”, mutta muistamme myös rentoutua ja juhlia onnistumisia. Meille on tärkeää innostava yhteishenki ja huolenpito arvokkaista osaajistamme. Työsuhde-etuihin kuuluu muun muassa hyvinvointipassit, liikunta- ja kulttuurisetelit, liukuva työaika, joustava etätyö, henkilöstöjuhlat, vapaa-ajan tilojen käyttömahdollisuus Pohjois-Suomessa sekä paljon muuta!
Muuta tietoa:
Mikäli tunnistit itsesi – hae tehtävään vapaamuotoisella hakemuksella viipymättä, sillä etenemme heti potentiaalisten hakijoiden kanssa. Viimeinen hakupäivä on su 7.2.201 kello 12:00 mennessä. Lisätietoja tehtävästä antaa senior business specialist Marita Rautio.
Ajankohta ja kesto: Paikka voidaan täyttää heti sopivan hakijan myötä.
Tyyppi: Vakituinen, osa- tai kokoaikainen. Sovitaan yhdessä.
Työaika: Liukuva kello 8-16 (vapaasti neuvoteltavissa).
Työn luonne: täysaikainen 5pv/vko tai 18-25h/vko osa-aikaisesti opintojen ohessa (neuvoteltavissa). Halutessasi myös etätyö/etäpäivät 0-100% onnistuu.
Palkka: Sopimuksen mukaan, taulukoita kunnioittaen.
Sijainti: Oulu
Viimeinen hakupäivä: su 7.2.2021
Koulutusalavalinta: Kauppa- ja taloustieteet
Työnantajan tiedot: Marita Rautio
Lähetä hakemuksesi ja CV:si osoitteeseen rekry@tilipussi.fi
Tiedustelut puh.  +358 40 5774864  (ark. klo 15-17)
Toimiston/työpaikan osoite:
Tili- ja Isännöintitoimisto Tilipussi
Ruotutie 10D, 90630 Oulu.

Työpaikkailmoituksemme löytyy myös täältä:

Mol.fi Tilipussi

LinkedIn Tilipussi

Indeed.fi (päivittyy 15.01.2021 tai julkaisijan aikataululla)

 

€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€

Muuta yleistä:

Pyrimme jatkuvasti palkkaamaan hyviä tyyppejä vakituiseen työsuhteeseen tai harjoittelijoiksi ja näin viemään Suomea osaltamme eteenpäin! Siispä sinä aktiivinen, oma-aloitteinen ja itsenäiseen/konsultoivaan työhön kykenevä Tilipussin toimialan kyky, ota yhteyttä ja tule jakamaan työtehtäviä ja menestymisen mahdollisuuksia samanhenkiseen porukkaamme. Aiemmalla kokemuksella ei niin väliä mutta tuloksellisuudella ja tavoitteellisuudella sitäkin enemmän. Uuden oppiminen nopeasti on myös arvostuksissamme korkealla ja hyvä koulumenestys aina plussaa.

Mikäli tunnistat itseäsi yläpuolelta tekstistä lähetä meille vapaamuotoinen hakemuksesi niin olemme yhteydessä.

Klikkaa tästä.

(Tietosuoja- ja Rekisteriselosteet).