Asiakaskokemuskoulutuksessa 19.05 Oulun Seurahuoneella.

Posted on
20160519_102344
Nina Lappalainen äänessä.

www.thecoolhunter.net

Tuija Sepell ton takana.
Ja Disneylandit on asiakaspalvelun huippu. Aina siistiä, hymyä, yöllä siivotaan, päivät on pelkkää juhlaa asiakkaille.

Oulussa Muotiquussa(?) saanut hyvää palvelua.

Nina Lappalainen:

Palvelu voittaa laadunkin!
Häh?
Tuccabaja. 20v. 39hlöä, 9.5Meur lv. 9 toimipaikkaa Oulusta pohjoiseen.

V_tutuspäivä hlöstölle.

Palautepäivä.

Whatsapp väärinkäsitykset.

Turhautumisen aiheet: resu tkone, sähköt poikki, netti tökkii, opasteita puuttuu, kahvit kaikki jne.